dagarna gar




Det ar snart Juni och halva 2009 har gatt. Det kanns ju som det har gatt valdigt fort eller hur?
For mig har det varit ett bra ar, jag har en underbar kille som jag alskar sa mycket, jag flyttade till min nya fina lagenhet som har gym, bio o pool och allt sant skoj, jag har hunnit resa mycket redan, 3 resor till NYC, 4 resor till Buffalo, de foljande resorna blir till andra stallen.


Den har bilden tog jag hos mamma i Sverige i julas, det ar en liten brygga vid Haringe slott.



Idag skulle jag opereras men sa blev det inte, blev hemskickad med mediciner, det ska nog funka det med, hellre det an fa en kniv i sig. Mycket roligt da jag traffade lakaren for nagra veckor sen sa sag han lite bekant ut.. han sa detsamma och undrade om vi hade setts forut. Idag nar jag sag honom igen sa kande jag igen vart jag kande honom ifran, han var en akut lakare pa ett sjukhus jag hamnade pa for ett och ett halv ar sedan.. tank.. i en sadan har storstad, vad ar oddsen att man som patient nagot ar senare gar till ett annat sjukhus o far samma doktor fran det forra stallet??

At frukost med en van, efter en lang vantan, slukade i mig allt for jag var sa hungrig (man maste ju fasta infor op) och sen hem, byta om till kontorsklader och sa till jobbet dar jag sitter nu, dags o fa nagot gjort!

Kommentarer
Postat av: sellssi

Svar:Haha bra gissat på några.

Han blir gay,Sylvies hjärta krossas,då när Carl kysser en kille börjar alla kalla honom för bög,sanningen har kommit ut!

Sedan så händer det lite dramatiska saker men till sist bestämmer sig Miranda för att visa alla,även Paul att hon älskar Carl oavsett hur han än är både hon och Sylvie.På slutet är då Sylvie och Carl i "glasboden" och han ger henne en kyss men hon vet att det inte är en riktig kyss utan en vänskaps kyss+Jake(Carls bror)är kär i Sylvie.Ja nu har du fått veta haha.

Kram:)

2009-05-27 @ 19:05:28
URL: http://sellssi.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hej!

hur är det idag? :) Jag har lagt ut massa fina nya märkeskläder, skor , solglasögon, och väskor på min blogg som är till salu. Hitta billiga märkeskläder på min blogg!:) Säljer bla:



Acne, Zara, Triwa by Tritoni, La Redoute, Friis & Co, H&M, Björn Borg, VILA, Tiger of Sweden, Intimissimi, Victoria's Secret, ASOS, Loeffler Randall, Chanel



ha det bra!



michepiche.blogg.se

2009-05-27 @ 22:26:50
URL: http://michepiche.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej, vart i Thailand och Egypten var du? :)

Jag har varit i Egypten, Tyskland, Grekland 2 gånger, Tunisien 2 gånger och Norge & Danmark haha. Sen blir det Thailand till vintern! :D



Kan tänka mig att det är kul! :D

2009-05-28 @ 09:23:34
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: A

aa.. men snart så :D

2009-05-28 @ 11:03:22
URL: http://fancifuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0