Mobil bilder

Har ni facebook? Adda!
Hmm hur ofta uppdaterar ni er status? Kollade idag.. en anvandare sager "Tackar sa mkt for fodeldags gratulationer" -5Dec 2008.
En annan postar pa vilt "Nu tar jag pa mig kappan har o ska straxt ut ur dorren" 10 min senare:  "Kom just till jobbet o har ska det bli kaffe"   "Dricker nu kaffe vid mitt bord" "Dags o jobba lite eller va sager ni hihi?"  "Letar eft mina nycklar"
Det bli ett himla feed genom hela dagen.. Andra sitter helt hysteriskt och bloggar o facebookar genom sin telefon da man kan vara modern o sa.
Jag kollade lite i arkiv i telefonen ikvall for o fixa lite mer utrymme.

Hittade gamla bilder.. HUR FUL KAN MAN VARA IBLAND o va tar man kort pa o varfor? Men det far man bjuda pa.


En bild pa milkshake -Maste ha varit jattegod


Jag stal denna av en person och atervande den inte. Tvattade den o den gick sonder.


IV for att det ser sa ackligt ut. Och sana har brukade jag jobba med hemma i Sverige.


Jag minns denna, fran FishHead Cantina, samma kvall da en kompis akte fast for rattfylla o en annan krockade sin bil o vi motte pa Big Dog som han kallade sig.


Fran Ovala rummet i Vita huset. Dar har det ju hant saker har man hort. Och strikt kamera forbud med kropps o vask visitation. Roligt nog var det guiden sjalv som tog denna suddiga bild med min mobiltelefon hehe.


SPARTA!! nu jeflar ge mig kaffe innan du far en feting.


Nya slingor.

Inte sa mkt.. sen kvall pa jobbet, lite handla, lite fixa hemma, prata lite pa natet, ska fa besok pa torsdag, sen
var det ju forsta Juni och det kanns alltid som riktig sommar, hos er i Sverige iaf!




Kommentarer
Postat av: Marcus Melin

hehe jo de är så sant :).. fin blogg btw ^^

2009-06-02 @ 09:42:07
URL: http://marcusmelin.blogg.se/
Postat av: Beast

I'm loving the Picture in the Bathroom!...my lil lady looking all cute!

2009-06-02 @ 16:48:23
Postat av: Sune...the girl

Så du har vart i ovala rummet du.. ;p du och guiden, jo jag tackar jag hehe. Tack, skriver jag roligt? s tack så mkt. Ovanligt att du skrivit medan jag själv är vaken. Det brukar alltid vara kommentarer från dig på natten s. Hoppas att allt är bra med dig :)

2009-06-02 @ 21:35:27
URL: http://tillganglig.blogg.se/
Postat av: Frida svarar:

Tack så jätte mycket =) du har jätte fint ansikte!

2009-06-06 @ 09:58:27
URL: http://fridakroon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0